ЯК ЗАХИСТИТИСЯ ВІД ХАЛТУРНИКІВ РЕСТАВРАЦІЇ ВАНН


Вибрати регіон

Виберіть свою область

Замовити дзвінок

Ми зателефонуємо Вам

Задати питання

Безкоштовна консультація

язык сайта / мова сайту

ЩО ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ ПРИ ВИБОРІ МАЙСТРА АБО ФІРМИ ДЛЯ РЕСТАВРАЦІЇ ВАННИ?

Шановні клієнти!

Хочемо нагадати Вам про те, що не варто бути надмірно довірливими і легковажними при виборі майстра для реставрації ванн.
Обережно! Халтурники.останнім часом з’явилося багато горе-майстрів, які бажають заробити на цьому виді послуги.
Але насправді вони не мають достатньої кваліфікації, досвіду і знань. Бажаючи отримати “швидкі” гроші, вони обіцяють швидко і не дорого виконати замовлення. Як наслідок дуже страждає якість виконаної роботи. У результаті з’явилося багато клієнтів незадоволених якістю реставрації.
Їх негативними відгуками рясніє Інтернет.
Як не опинитися в числі таких ошуканих клієнтів?

Якщо Ви шукаєте майстра через інтернет, рекомендуємо наступне:

  1. Перевіряйте сайти, на яких замовляєте реставрацію ванни на наявність негативних відгуків.
    Для цього скопіюйте в адресному рядку адресу сайту і вставте його в рядок пошуку.
    Перевірьте отримані результати, особливо форуми і сайти з відгуками.
    __
  2. Обов’язково подивіться сторінки “Контакти” та “Про нас”.
    Там повинна бути конкретна, а не загальна і розмита інформація.
    Наприклад, якщо з контактів є тільки телефон і E-mail, то це привід задуматися.
    __
  3. Перевірте наявність відгуків на сайті. На багатьох сайтах відгуки “самописні”.
    Такі відгуки одноманітні, і часто супроводжуються фотографіями красивих людей.
    Насправді, умовити людину залишити відгук, та ще й з фотографією дуже складно.
    Якщо на сторінці відгуків немає можливості залишити свій відгук, то 99% відгуки на сайті не реальні.
    __
  4. Спробуйте перевірити оперативність компанії.
    Напишіть будь-яке повідомлення або задайте питання про реставрацію ванни через форму зв’язку.
    Те, коли і як Вам дадуть відповідь, багато що може сказати про цю компанію.
    __
  5. Зверніть увагу на контент сайту.
    Якщо на сайті багато помилок, неточностей і довго не оновлюється інформація, то це теж привід задуматися.
    Якщо власник компанії не знаходить час навести порядок на сайті – обличчі компанії, то ймовірність порядку і організованості в його робочому колективі вкрай мала.
    __
  6. Якщо здійснивши дзвінок Ви почуєте оператора, а не майстри, не хвилюйтеся, це нормальне явище.
    Так працює більшість серйозних компаній, щоб знизити навантаження на майстра, який часто не може відповісти на дзвінок з причини зайнятості на об’єкті.
    Заздалегідь продумайте всі питання і запишіть їх, щоб не забути під час розмови з оператором.
    Не соромтеся задавати багато питань. І звертайте увагу на те, як Вам відповідають.
    Якщо оператор дратівливий зараз, то як він буде вести себе, якщо виникнуть проблеми і Ви знов йому зателефонуете?

Обов’язково поспілкуйтеся з майстром перш ніж він приїде для виконання замовлення.

Дізнайтеся у нього наступну інформацію:

  1. Стаж роботи?
  2. Дає він документальну гарантію, або тільки усну?
  3. Надає він якісь документи? Які?
  4. Звертайте увагу на те, як він відповідає на питання – впевнено чи ні.

Зрозуміло, не всі хороші майстри мають великий стаж роботи у сфері реставрації ванн.
Кожен майстер одного разу виконував своє перше замовлення. Але, як правило, перш ніж виконати перше замовлення, майстер повинен був отримати навчання і протягом певного часу попрацювати з професіоналом. Тільки після такого навчання можна довіряти майстру.
Не соромтеся задавати питання. Ви платите гроші і тому маєте повне право вимагати від майстра правду, якість і відповідальність.

Ось кілька причин, за якими варто не замислюючись відмовитися від послуг тієї чи іншої компанії.

  • Вам пропонують реставрацію ванни “німецьким” акрилом Фібер Гласс (Fiber Glass).
    Такого матеріаліа для реставрації ванн не існує в природі. Ви не знайдете ні виробника, ні оптового постачальника ні експортера даного матеріалу. На ринку України є тільки несертифікований, вітчизняний акрил (дуже низької якості), і матеріали Російського виробництва виготовлені, за словами виробника, із закордонної сировини. До останніх відносяться: Стакріл Еколор (Stacril Ecolor), Пластол (Plastal), ЕкоВанна, FINNACRYL (Exstra Light). Як правило, Фібер Гласс це один із згаданих, російських матеріалів, зазвичай Стакріл Еколор, розлитий у відра, спеціально виготовлені з відповідним малюнком або наклейкою. Матеріали Фібер Гласс вигаданий по двом основним причинам:
    1) Негативне ставлення українців до російських товарів.
    2) Штучне підняття вартості реставрації ванн.
    І те й інше, м’яко кажучи – шахрайство.
    Тому, якщо компанія по реставрації ванн обманює Вас, пропонуючи реставрацію ванни акрилом неіснуючого виробника за завищеною ціною, то це привід задуматися.
    Проте, хочемо зазначити що, якість реставрації ванни, в першу чергу, залежить не від вибору матеріалу, а від професіоналізму майстра. При дотриманні всіх необхідних умов в процесі реставрації ванни, використання Фібер Гласс не вплине на якість виконаної роботи. У зв’язку з цим, обманює не той, хто з якихось причин працює акрилом Фібер Гласс, а той хто видає його за імпортний і навмисно завищує вартість реставрації ванни цим матеріалом.
  • Вам пропонують Наливну ванну за ціною Емалювання.
    Таке дійсно можливо, але при наступних умовах:
    – майстру платять дуже мало, що позначається на якості виконуваної їм роботи і ступінь відповідальності.
    – використовується не повний обсяг акрилу для зниження собівартості матеріалу. Це сильно погіршує якість реставрації ванни.
  • Вам пропонують реставрацію ванни за 2 години.
    Таке можливо, але тільки в дуже виняткових випадках.
    В цілому, якісна реставрація ванни методами Наливна ванна та Емалювання триває не менше 2,5-3 години.
    Прискорити цей процес можна лише повністю виключивши деякі, обов’язкові етапи процесу реставрації ванни.
    Це неминуче призводить до погіршення якості реставрації ванни і зменшення терміну служби.

Чому ми зацікавлені, щоб Ви залишилися дуже задоволені реставрацією ванни?

Тільки дитина може не розуміти, що ми займаємося реставрацією ванн не заради благодійності, а для того, щоб забезпечувати себе і свої сім’ї.
Ваше задоволення і позитивні відгуки про реставрації ванн – це, значною мірою, наше майбутнє і майбутнє наших сімей.
Працюючи недобросовісно, ми б ризикували залишитися, в кінцевому результаті, без роботи і засобів до існування.
Тому, ми робимо все можливе, щоб у більшості людей була тільки позитивна думка про реставрацію ванн, і цю послугу продовжували і далі регулярно замовляти.

Коротке звернення до конкурентів.

Шановні конкуренти!
Можливо, дещо з вищезгаданого Вам доведеться не до душі, і навіть розсердить Вас.
Якщо наша політика роботи Вас не влаштовує, ми готові це обговорити, але ми категорично проти того, щоб обманювати або вводити в оману клієнтів, як це, на жаль, роблять деякі. Обманюючи клієнтів, Ви ризикуєте залишитися без роботи самі і позбавити її інших майстрів.
Переконливе прохання не телефонувати нам і не просити про зміну змісту цієї статті для того, щоб недобросовісним майстрам або компаніям по реставрації ванн було зручніше обманювати клієнтів.

Читайте також:

Ремонт ванни — з чого не варто починати?

Пральна машина у ванній — що важливо знати

Скол на ванні, чим і як усунути?

Розкажи про нас друзям